Tuesday, August 14, 2012

Zalora oh Zalora


Sincerely I'm not too fussy. I can accept apology if it is reasonable. I don't mind if my item arrived a bit late if I have no plan to use it soon. But we are talking kasut raya right now. Of course it has to arrive before raya for me to wear them on raya. If not, why we call it kasut raya? Damn (kurang pahala puasa). Saya ada order kasut raya dari Zalora. Tarikh order is 1 Ogos. Confirmation untuk order dan payment dah dapat. Kalau ikut description pada item tu "at your door between 3-4 working days". Abah mung! (kurang lagi pahala). Sekali saya contact customer service dia, cakap ini international item memerlukan 7-14 hari bekerja. Waklu. Cakap macam hero tamil. Kan senang awal-awal kau cakap macam tu. Takdelah aku ternanti-nanti kat kaunter tu tunggu abang courier datang. Cehh!! Situ dah tipu satu. Luckily my first purchase with Zalora came in with no problem. Which is my Jovian by Jovian Mandagie. Sape tah nama customer service tu eh? Lupa dah. Dia janji minggu ni kasut raya saya sampai. Kalau tak sampai nak buat aduan kat pihak yang berkaitan. Lately banyak sangat komplen pasal Zalora ni. Saya ni takda lah nak emo sangat nak termakan kata-kata negatif orang ni. In case la kalau yg ni tak sampai juga minggu ni, I don't think I will buy anything again from them. Dia ada send apology email pada semua customer mengatakan tengah upgrade system so boleh cater ribu-ribu order sehari. Mungkin Zalora dah terlebih famous so staff pun tak cukup, order salah hantar, tukang order tak sempat order dari oversea. Tak tahu la kan, pikir positip je ni. Doa-doakanlah kasut rayaku sampai tepat pada masanya. Dah la first time nak raya dengan husband ni. Buat spoilt je..

I'm waiting for you my lovely kasut raya :(

2 comments:

  1. tak smpai lg smpai skang ke?byk sgt customer kot smpai depa pening ^_^

    ReplyDelete
  2. kasut raya ni sampai pada raya keempat. boleh la dari x sampai langsung. huhuhu.

    ReplyDelete