Monday, November 19, 2012

Happy Birthday To Me


Yeay! I am 27 years old. Tapi saya nampak muda kan? Macam kanak-kanak sedang belajar di Kolej. Huhu. Tahun ni first time sambut birthday sebagai isteri. Doesn't make any difference sebab masih PJJ dengan suami. Kasihannya saya. Tapi saya dikelilingi sahabat-sahabat yang sangat menyayangi saya. Sama-sama celebrate birthday saya. Orang pertama sekali yang celebrate is Mrs. Kaka. Punyalah tak sabar orang tu nak makan kek paksa celebrate sehari awal. Hahaha. Seronoknya. Ok birthday saya is 6 November.

 Mrs. Kaka belanja cheesecake kat Secret Recipe. 

Untuk birthday saya jugak, dapat birthday gift dari Clarins. Saya jadi member sejak tahun lepas. Dapat double point jugak on birthday month. So saya pun beli la Double Serum untuk mengekalkan keremajaan saya. Wek! The Body Shop jugak ada bagi 25% off normal priced item untuk birthday month. Beli la stok set pencuci muka Vitamin C. I love shopping on my birthday :)

 Coin pouch dari Clarins


Seterusnya Cik Yaya belanja kek yang sangat sedap kat Vivo Pizza. Sangat sedap kek dia. Siap dapat voucher free coffee. Macam tau-tau ja saya suka coffee.



 Ape kejadah tah nama kek ni. Choc mousse dan cheese strawberry

 Makan baked rice


Acara seterusnya celebrate sendiri di Nadeje Cake Shop, Mahkota Parade. Sanggup beratur nak makan cake lapis-lapis ni. Tak menyesal sungguh. Sangat sedap. Saya baru je masuk member Nando's. Dapat birthday voucher lagi. Dapat hot beverage dan dessert. Seronoknye hari jadi!!

 Sambut dengan Ain pula di Nadeje Cake Shop. Makan Mille Crepe cake. Berry berry strawberry. 

Nando's pun bagi hadiah birthday jugak

 Thank you Nando's belanja dessert dan hot tea sempena birthday saya :)


My best buddy Niesha berjaya mensurprise saya dengan mengupah amoi kedai bunga untuk hantar bunga sempena birthday. Bersekongkol dengan Kaka rupanya diorang ni. Thank you sangat. Sayang korang. 

Bunga dari Mrs. Shasha yanga sangat best! Thank you buddy!

Sempena birthday saya, saya telah menghadiahkan diri sendiri 2 helai baju dari thepoplook.com dan sehelai peplum dari Msberipink's Closet. Sangat gembira bagi hadiah untuk diri sendiri. Dengan ini saya nak ucapkan terima kasih pada semua kawan-kawan yang wish birthday saya, mahupun di SMS, call dan FB. Terima kasih jugak FB sebab ingatkan birthday saya pada kawan-kawan dan suami saya yang comel tu. Ye lah birthday sendiri pun lupa inikan birthday isteri. Nasib baik isteri baik hati memahami tak reti merajuk. Belum sempat celebrate dengan hubby lagi. Hadiah pun belum dapat. Tunggu dia balik sini. Ikutkan hati macam-macam nak mintak tapi saya sangat baik hati. Mintak hadiah murah-murah cukuplah. Janji kami bahagia :) (Poyo la pulak)


No comments:

Post a Comment