Thursday, July 19, 2012

I am a WIFE

Assalammualaikum semua. Since saya dah lama tak update blog, saya nak bagitahulah pada semua yang saya telah selamat mendirikan rumahtangga bersama Encik Megat Zulkifli dari Kuale Kangsor, Perak. Majlis pernikahan kami berlangsung pada 30 Mac 2012 di Masjid Kg Tun Abd Razak, kampung saya dibesarkan. Dinikahkan oleh Tok Imam Haji Mat Deni, yang kenal saya dari kecik (Tengah bawak basikal pusing kampung Tok Imam panggil, nak, pegi ambik bubur lambuk kat masjid). Lepas nikah lepas Isyak, ada jamuan kecik-kecik makan nasi ayam di rumah Busu saya di Ayer keroh. Lepas tu posing-posing ambik gambar lentok-lentok kat tangga (nasib baik rumah aku takda pelamin kalau tak mau tido aku atas pelamin).

Next day our reception kat Dewan Dato' Demang Hussin, Bukit Katil. Dewan ni saya book tanpa tengok pun sebab dh last minit semua dewan lain either dh kene booked atau mahal sangat. Tapi sangat bepuas hati dengan harga yang ditawarkan memandangkan dewan ni baru renovate, upgrade tambah aircond. Ada pentas comel, dinding zink dah cover dengan plywood, cat pun baru. So sangat puas hati. Kami pengantin koboi, time Siew Ting Ting datang mekap kat rumah just tinggal 2 orang pengantin baru ni je sebab semua dah pergi dewan. Then, pengantin bawak kereta sendiri datang dewan. Sangat romantik. The week after is kenduri bertandang di Kuala Kangsar, rumah family hubby.









So nah la tengok gambar kawen saya yang sengal-sengal udang malu-malu kucing ni. Official photographer is TN Pesona Studio dan De' Shutter Creation (Cam artis aku pakai 2 OP).

*cukup tak? tak cukup boleh view di FB saya. If you're going to get married soon, do contact these 2 photographers as I strongly recommend them. Beautiful results.

No comments:

Post a Comment