Friday, July 5, 2013

Farmasi Cosway

Assalammualaikum semua,

Pernah tak anda dengar pasal Cosway? Mestilah pernah kan? Farmasi Cosway? Ala yang berkonsep macam Watson's tu? Haaa mesti pernah jumpa kan? Berita baik untuk semua di luar sana yang berminat untuk memiliki francais Farmasi Cosway sendiri, kini anda boleh dengan hanya bermodalkan RM5300 sahaja. Apa kelebihan bisnes ini berbanding bisnes lain? 


  1. Modal yang sangat rendah iaitu hanya RM5300.
  2. Kedai disediakan berserta stok secara consignment, pengubahsuaian, CCTV, insurans dan macam-macam lagi secara percuma.
  3. Latihan diberikan secara percuma.
  4. Tiada risiko.
  5. Syarikat terkemuka yang telah terbukti kredibilitinya.
  6. Gaji ahli farmasi juga ditanggung oleh Cosway.
  7. Keuntungan bulanan yang tinggi.
  8. Perniagaan boleh diwarisi.
  9. Dan macam-macam lagi.


Selebriti seperti Serina Redzuan juga telah menyertai program ini dan telah mempunyai farmasi beliau sendiri. Yang penting ini BUKAN multi level marketing! Ini adalah program Cosway mencari individu yang mempunyai semangat kuat untuk bergelar usahawan Farmasi Cosway. Jika anda berminat untuk berniaga tapi tidak mempunyai modal yang banyak, ini lah peluang keemasan anda. 

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut hubungi saya melalui SMS/WeChat/Whatsapp di nombor 0123477289 atau email saya di farashina@gmail.com. Kuota adalah TERHAD! Bertindak sekarang!

No comments:

Post a Comment